środa, 3 czerwca 2015

Dobre wieści dla fanów postapokalipsy!

Po poprzedniej części, która okazała się dla mnie traumatyczna, a dla mojego lubego fantastyczna, nie pozostało nic innego, jak oczekiwać na następną. No i jest!
Będzie Fallout 4! Gra, która od pierwszej części ma swoich wiernych fanów, o ile nie fanatyków. Gra o niesamowitym klimacie, gdzie przeszłość miesza się z mroczną przyszłością.
Co nowego? Na razie wiadomo mało, ale pewnie z czasem Bethesda uchyli rąbka tajemnicy. Więcej informacji pewnie wypłynie przy okazji konferencji E3 14 czerwca.
Czwarta część kultowej gry, będzie rozgrywana w Bostonie, to na pewno. Kolejną rzeczą pewną, będzie jeszcze lepsza grafika (chociaż już New Vegas baaaardzo mi się podobało pod tym kątem), chociaż to tak oczywiste, że aż razi w oczy. Technologia idzie do przodu i branży gier nie omija. I w sumie to tyle, co na razie wiadomo. Chociaż... niespodzianka... Zwiastun!
Nie pozostaje Nam nic innego, jak cierpliwie czekać i cieszyć oczy zwiastunem. Doczekaliśmy się GTA w wersji na PC, to i Fallouta się doczekamy. Mam nadzieję, że szybko!



W przerwie od pieczenia babeczek, tą radosną informacją podzieliła się z Wami Iris.

Źródła:

9 komentarzy:

  1. To ja jeszcze o tą babeczkę poproszę. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczka wywołała największe zainteresowanie. :D
    Też oczekuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. E, nowy Fallout to już nie będzie to samo, tak jak Wolfenstein najnowszy to całe g..., a nie stary dobry Wolfik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutno mi było, że trójka miała zbyt duże wymagania i nie chciała działać :( ale wierna jestem innej części i też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh mój luby nie może się już doczekać. Gdy wyszło juz pierwsze info o tej części siedział i szukał w necie więcej. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama muszę się zainteresować. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam ale nie grałam :) melodylaniella.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawie :)

    twosistersbloog.blogspot.com <---- zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.